menusearch
ciitoo.ir

پیاده روی راه آسانی برای لاغری

جستجو
پنج شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | ۲۱:۱۷:۳۵
۱۳۹۸/۹/۲۶ سه شنبه
(0)
(0)
پیاده روی راه آسانی برای لاغری
پیاده روی  راه آسانی برای لاغری

پیاده روی راه آسانی برای لاغری

پیاده روی درست

 

 

نیمی از بزرگسالان آمریکایی هر سال تلاش می کنند وزن خود را کاهش دهند 
گذشته از رژیم های غذایی ، ورزش یکی از رایج ترین استراتژی هایی است که افراد در تلاش برای کم کردن وزن اضافی به کار می برند. این کالری را می سوزاند ، و این نقش اساسی در کاهش وزن دارد.

علاوه بر کمک به کاهش وزن ، ورزش با بسیاری از مزایای دیگر از جمله بهبود خلق و خوی ، استخوان های قوی تر و کاهش خطر ابتلا به بسیاری از بیماری های مزمن مرتبط است .


پیاده روی
پیاده روی یکی از بهترین  و کارامد ترین تمرینات برای کاهش وزن است .

این کار راحت و راهی آسان برای مبتدیان است که بدون احساس ناراحتی و یا نیاز به خرید تجهیزات ، ورزش را شروع می کنند. همچنین ، با توجه به اینکه  پیاده روی آسیب کمی به مفاصل  می رساند پس برای همه اقشار جامعه کارآمد است.

طبق تحقیقات دانشگاه  هاروارد، پبش بینی کرده است  که یک شخص (70 کیلوگرم) در هر 30 دقیقه پیاده روی با سرعت متوسط  6.4 کیلومتر در ساعت ، 167 کالری را سوزاند.

یک مطالعه 12 هفته ای در 20 زن مبتلا به چاقی نشان داد که راه رفتن به مدت 50-70 دقیقه 3 بار در هفته باعث کاهش چربی بدن و دور کمر به طور متوسط 1.5٪ و 2.8 سانتی متر کم شده است.

قدم زدن در کارهای روزمره خود آسان است. برای افزودن مراحل بیشتر به روز خود ، سعی کنید هنگام استراحت ناهار خود راه بروید ، از پله ها در محل کار خود استفاده کنید یا  برای پیاده روی های در پارک ها ی نزدیک منزل استفاده کنید.

برای شروع ، هدف خود را برای 30 دقیقه 3-4 بار در هفته پیاده قرار دهید . شما به تدریج می توانید مدت زمان یا تعداد دفعات پیاده روی خود را هر آنجه که برای شما مناسب است افزایش دهید.

 

تاثیر پیاده روی در لاغری شکم 

 

آهسته دویدن و دویدن تمریناتی عالی برای کمک به کاهش وزن شما است.

اگرچه از نظر ظاهری مشابه هستند ، تفاوت اصلی این است که سرعت دویدن به طور کلی بین  (6.4-9.7 کیلومتر در ساعت) است ، در حالی که سرعت در حال اجرا سریعتر از (9.7 کیلومتر در ساعت) است.

دانشگاه هاروارد تحقیقات خود را بر روی  یک فرد (70 کیلوگرم) تقریباً 298 کالری در 30 دقیقه دویدن با سرعت (8 کیلومتر در ساعت) یا 372 کالری در هر 30 دقیقه دویدن با سرعت (سرعت 9.7 کیلومتر در ساعت) می سوزاند.

علاوه بر این ، مطالعات نشان داده است که دویدن می تواند به سوزاندن چربی احشایی مضر ، که معمولاً به عنوان چربی شکم شناخته می شود ، کمک کند. این نوع چربی ها در اطراف اندام های داخلی شما پیچیده شده و به بیماری های مزمن مختلفی مانند بیماری های قلبی و دیابت مرتبط است 
دویدن و دویدن هر دو تمرین فوق العاده ای هستند که می توانند در هر مکانی انجام شوند و به راحتی در برنامه هفتگی شما قرار می گیرند. برای شروع ، هدف خود را برای 20 تا 30 دقیقه 3-4 بار در هفته دویدن کنید.

اگر به نظر می رسد که دویدن در بیرون از منزل سخت است و مفاصل شما سخت است ، سعی کنید روی سطوح نرم تر مانند چمن دویدن کنید. همچنین بسیاری از تردمیل ها دارای کوسن داخلی هستند که ممکن است مفاصل شما راحت تر باشد. استفاده کنید.

 

پیاده روی صبحگاهی

هدر سایت
پرسش های متداول
مجوزهای سازمان
قوانین و مقررات سازمان
آخرین مطلب