menusearch
ciitoo.ir

خواب راحت و سنگین بدون دارو فقط با مصرف 10 خوراکی خوشمزه

جستجو
سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۳:۳۰
۱۳۹۸/۱۱/۴ جمعه
(0)
(0)
خواب راحت و سنگین بدون دارو فقط با مصرف 10 خوراکی خوشمزه
خواب راحت و سنگین بدون دارو فقط با مصرف 10 خوراکی خوشمزه

10 غذایی که شما را به خوابی آرام دعوت می کند

 

بهترین روش برای داشتن خواب عمیق،برای خواب راحت چه بخوریم،چگونه خواب عمیق داشته باشیم ،خوراکی برای خواب عمیق ،چگونه خوابمان سنگین شود، بهترین خوراکی برای خواب،خوراکی برای بی خوابی،خوراکی برای خواب بهتر،خوراکی برای خواب راحت ،خوراکی برای خواب سریع،خوراکی برای خوابیدن

 

 

 

هنگامی که در شب هنگام خواب با چشمانتان غریبه می شود دیگر نیازی به قرص خواب ندارید اگر در عوض میان وعده های خود را از خوراکی های زیر انتخاب کنید که هم  قدرتمند هستند در آشتی دادن خواب با چشمان شما و هم عوارض جانبی ندارند بنابراین اگر بشقاب میان وعده های خود را از خوراکیهای زیر پر کنید تا خواب آرامتری داشته باشید.

 

1.  گیلاس

 

بهترین روش برای داشتن خواب عمیق،برای خواب راحت چه بخوریم،چگونه خواب عمیق داشته باشیم ،خوراکی برای خواب عمیق ،چگونه خوابمان سنگین شود، بهترین خوراکی برای خواب،خوراکی برای بی خوابی،خوراکی برای خواب بهتر،خوراکی برای خواب راحت ،خوراکی برای خواب سریع،خوراکی برای خوابیدن

 

    گیلاس ، به خصوص آلبالو های تارت که برای پخت شیرینی مورد استفاده قرار می گیرند ، حاوی ملاتونین است ، هورمونی که به شما کمک می کند خواب آرام داشته باشید. برای به دست آوردن این مزایا ، یک یا دو ساعت قبل از خواب یک لیوان گیلاس بخورید ،  آب آلبالو تارت را روزی2 فنجان  بنوشید.

 

 

2.  گردو

 

بهترین روش برای داشتن خواب عمیق،برای خواب راحت چه بخوریم،چگونه خواب عمیق داشته باشیم ،خوراکی برای خواب عمیق ،چگونه خوابمان سنگین شود، بهترین خوراکی برای خواب،خوراکی برای بی خوابی،خوراکی برای خواب بهتر،خوراکی برای خواب راحت ،خوراکی برای خواب سریع،خوراکی برای خوابیدن

 

    این آجیل های خوشمزه درختی حاوی ملاتونین هستند ، هورمونی که به تنظیم چرخه خواب شما کمک می کند. علاوه بر این ، آنها کمک به تریپتوفان ، که به بدن شما به ملاتونین تبدیل می شود ، فراهم می کنند. قبل از خواب یک ساعت یا کمی قبل از خواب به تعداد کمی گردو بخورید و شب استراحت کنید.

 

 

3.  موز

 

بهترین روش برای داشتن خواب عمیق،برای خواب راحت چه بخوریم،چگونه خواب عمیق داشته باشیم ،خوراکی برای خواب عمیق ،چگونه خوابمان سنگین شود، بهترین خوراکی برای خواب،خوراکی برای بی خوابی،خوراکی برای خواب بهتر،خوراکی برای خواب راحت ،خوراکی برای خواب سریع،خوراکی برای خوابیدن

 

    شیرین ، قابل حمل ، ارزان و میوه موردعلاقه تقریباً همه ، آنها غنی از منیزیم و پتاسیم هستند. دو ماده معدنی که به آرامش عضلات و تقویت خواب کمک می کند. به علاوه ، موز منبع خوبی از تریپتوفان است. یک یا دو ساعت قبل از خواب از یک موز کوچک لذت ببرید.

 

 

4.  شیر

 

بهترین روش برای داشتن خواب عمیق،برای خواب راحت چه بخوریم،چگونه خواب عمیق داشته باشیم ،خوراکی برای خواب عمیق ،چگونه خوابمان سنگین شود، بهترین خوراکی برای خواب،خوراکی برای بی خوابی،خوراکی برای خواب بهتر،خوراکی برای خواب راحت ،خوراکی برای خواب سریع،خوراکی برای خوابیدن

 

    یک لیوان شیر گرم همیشه جزء اصلی خواب بوده است غنی و سرشار از کلسیم که به عضلات شما کمک می کند تا آرام باشند  وهمچنین تولید ملاتونین بدن شما را تنظیم می کند. به علاوه ، شیر حاوی آمینو اسید تریپتوفان است که پیشرو سروتونین است ، هورمونی که باعث آرامش و احساس آرامش می شود. قبل از خواب ، از یک لیوان شیر لذت ببرید - هنگام گرم شدن ، آرامش بخش است ، و اگر در طول شب بیدار هستید ، یک لیوان بنوشید.

 

 

درمان گلو درد بدون دارو به روش خانگی(کلیک کنید)

 

 

  5. بادام

 

بهترین روش برای داشتن خواب عمیق،برای خواب راحت چه بخوریم،چگونه خواب عمیق داشته باشیم ،خوراکی برای خواب عمیق ،چگونه خوابمان سنگین شود، بهترین خوراکی برای خواب،خوراکی برای بی خوابی،خوراکی برای خواب بهتر،خوراکی برای خواب راحت ،خوراکی برای خواب سریع،خوراکی برای خوابیدن

 

    بادام منبع عالی منیزیم است که به شما در آرامش و پروتئین کمک می کند و باعث حفظ سطح قند خون حتی در طول شب می شود. بعلاوه ، یک مشت بادام روزانه سطح کلسترول بد را کاهش می دهد ، فعالیت مغز را تقویت می کند و استخوان های شما را تقویت می کند.

 

 

6.  کاهو

 

بهترین روش برای داشتن خواب عمیق،برای خواب راحت چه بخوریم،چگونه خواب عمیق داشته باشیم ،خوراکی برای خواب عمیق ،چگونه خوابمان سنگین شود، بهترین خوراکی برای خواب،خوراکی برای بی خوابی،خوراکی برای خواب بهتر،خوراکی برای خواب راحت ،خوراکی برای خواب سریع،خوراکی برای خوابیدن

 

    در حالی که سالاد ممکن است یک میان وعده در خواب سنتی نباشد ، اما بسیار جالب است. به این دلیل است که کاهو ، به ویژه کاهو رومیا حاوی یک ماده مغذی بنام lactucarium است که گفته می شود خواب را تسکین می دهد ، درد را تسکین می بخشد و باعث آرامش می شود. اگر قبل از خواب آراستن روی سالاد جذابیتی ندارد ، می توانید با ریختن آب بسیار گرم بر روی برگهای شکمبه ، چای کاهو را دم کرده و سپس بگذارید ده دقیقه قبل از افزودن لمس عسل برای طعم شیرین ، به مدت 10 دقیقه میل نمائید.

 


7. عسل

 

بهترین روش برای داشتن خواب عمیق،برای خواب راحت چه بخوریم،چگونه خواب عمیق داشته باشیم ،خوراکی برای خواب عمیق ،چگونه خوابمان سنگین شود، بهترین خوراکی برای خواب،خوراکی برای بی خوابی،خوراکی برای خواب بهتر،خوراکی برای خواب راحت ،خوراکی برای خواب سریع،خوراکی برای خوابیدن

 

    این ماده شیرین محصول زنبور عسل است که می تواند به شما در خواب کمک کند. قند عسل سطح انسولین را کمی بالا می برد و باعث می شود تریپتوفان راحت تر در مغز جایی که جادوی خود را برای کمک به القای خواب آرام انجام می دهد وارد مغز شود. به سادگی قبل از خواب یک قاشق غذاخوری عسل خام بخورید ، ترجیحا با معده خالی دیگر. اگر شیرینی بیش از حد است ، عسل را درون یک فنجان چای بابونه هم بزنید.

 

 

درمان سرماخوردگی به روش خانگی بدون دارو(کلیک کنید)


8. پنیر

 

بهترین روش برای داشتن خواب عمیق،برای خواب راحت چه بخوریم،چگونه خواب عمیق داشته باشیم ،خوراکی برای خواب عمیق ،چگونه خوابمان سنگین شود، بهترین خوراکی برای خواب،خوراکی برای بی خوابی،خوراکی برای خواب بهتر،خوراکی برای خواب راحت ،خوراکی برای خواب سریع،خوراکی برای خوابیدن

 

    پنیر مانند سایر محصولات لبنی ، حاوی کلسیم است که به شما کمک می کند تا استرس و آرامش عضلات را نیز تنظیم کنید و همچنین تولید ملاتونین در بدن را تنظیم کنید. با انتخاب تعداد زیادی پنیر ، می توانید هر شب از تنوع مختلفی لذت ببرید ، اما از پنیرهای کهنه مانند چدار ، سوئیس یا بری خودداری کنید. اینها حاوی تیرامین هستند که می توانند تحریک کننده باشند. در عوض ، به سراغ پنیرهای موزارلا ، آمریکایی ، کلبه ، ریکوتا یا همان پنیرهای تازه بروید و خود را به چند مکعب کوچک یا دو یا سه برش در کراکرهای سبوس دار محدود کنید.

 


9. حمص

 

بهترین روش برای داشتن خواب عمیق،برای خواب راحت چه بخوریم،چگونه خواب عمیق داشته باشیم ،خوراکی برای خواب عمیق ،چگونه خوابمان سنگین شود، بهترین خوراکی برای خواب،خوراکی برای بی خوابی،خوراکی برای خواب بهتر،خوراکی برای خواب راحت ،خوراکی برای خواب سریع،خوراکی برای خوابیدن

 

    این غذای مدیترانه ای  مدیترانه ای نه تنها خوشمزه است؛بلکه منبع خوبی از تریپتوفان است. چند ساعت قبل از خواب از چند قاشق چایخوری هوموس بر روی کراکرهای گندم کامل لذت ببرید و از مزایای ثابت قند خون ، هورمونهای تحریک کننده خواب و پروتئین برای تسکین هرگونه ریفلاکس اسید - یک علت شایع بی خوابی - بهره خواهید برد.

 

 

10.برنج

 

بهترین روش برای داشتن خواب عمیق،برای خواب راحت چه بخوریم،چگونه خواب عمیق داشته باشیم ،خوراکی برای خواب عمیق ،چگونه خوابمان سنگین شود، بهترین خوراکی برای خواب،خوراکی برای بی خوابی،خوراکی برای خواب بهتر،خوراکی برای خواب راحت ،خوراکی برای خواب سریع،خوراکی برای خوابیدن

 


ممکن است برنج هنگام فکر کردن به عنوان میان وعده در هنگام خواب ، اولین فکر شما نباشد ، اما برنج در واقع روشی مناسب برای ترویج گلوکز است. گلوکز به اندازه کافی مغز شما را برای شبی آرام مهیا می کند ، و همچنین باعث افزایش سطح تریپتوفان و سروتونین می شود ، که هر دو برای خواب آرام است. اگر یک کاسه برنج ساده برای شما جذاب نیست ، مقداری شیر و عسل را مخلوط کنید.

 

هنگامی که در شب هنگام خواب با چشمانتان غریبه می شود دیگر نیازی به قرص خواب ندارید اگر در عوض میان وعده های خود را از خوراکی های زیر انتخاب کنید که هم  قدرتمند هستند در آشتی دادن خواب با چشمان شما و هم عوارض جانبی ندارند بنابراین اگر بشقاب میان وعده های خود را از خوراکیهای زیر پر کنید تا خواب آرامتری داشته باشید.
خواب راحت و سنگین بدون دارو فقط با مصرف 10 خوراکی خوشمزه
هدر سایت
پرسش های متداول
مجوزهای سازمان
قوانین و مقررات سازمان
آخرین مطلب